• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klantenservice

Veelgestelde vragen


 

Bestellen 

Hoe kan ik bestellen?
Het bestellen bij BestMobile is simpel. Kies de smartphone die het beste bij u past en klik op bestel. Vervolgens vult u uw adresgegevens in zodat wij weten waar we uw pakketje naar toe moeten sturen. Kies vervolgens uw gewenste betaalmethode en reken af bij onze online kassa. Daarna sturen wij uw smartphone, vaak nog dezelfde dag, naar u toe. 

Worden prijzen inclusief BTW vertoont?
Ja, alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW

Rekenen jullie transportkosten aan?
Ja, voor iedere bestelling in België & Nederland brengen € 6,50 verzendkosten per bestelling in rekening.

Hoe kan ik mijn order inzien?
Tijdens het bestellen kunt u een account aanmaken, dit is niet verplicht. Wanneer u een account heeft aangemaakt kunt u na afloop van uw bestelling inloggen uw jouw order in te zien.

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren? 
Ja, afhankelijk van de orderstatus is dat mogelijk. Wanneer het product reeds verzonden werd, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren en moet het retour gestuurd worden volgens de retourprocedure. Kosteloos annuleren of wijzigen is dus tot op zekere hoogte mogelijk.
 


 

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Het is mogelijk om te betalen met Bancontact Mister Cash, iDeal, Mastercard & Visa.

Hoe wordt de beveiliging van de online betaling verzekerd?
Bij aankopen via het Internet is beveiliging een absolute must. Om deze beveiliging te kunnen garanderen, verwerken we de betalingen via Buckaroo. Zo bent u verzekert van confidentialiteit van alle financiële gegevens die je naar ons verstuurt. Alle financiële gegevens tussen uw PC of smartphone en onze site worden gecodeerd verstuurd. Buckaroo voldoet aan de strengste veiligheidsnormen van de sector. 


 

Verzending

Hoe wordt mijn smartphone verzonden?
In België worden al ons pakketjes verzonden via UPS. In Nederland verzenden wij al onze pakketjes via PostNL. Zodra uw bestelling is afgerond en wij uw pakketje aanleveren bij UPS / PostNL ontvangt u van ons een track & trace waarmee u eenvoudig uw pakketje kan volgen.

Rekenen jullie transportkosten aan?
Ja, voor iedere bestelling in België & Nederland brengen € 6,50 verzendkosten per bestelling in rekening.

Leveren jullie ook naar Nederland
Ja wij leveren ook naar Nederland. Ook voor een levering naar Nederland bedragen de de verzendkosten  € 6,50 per bestelling. 

Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Bestelt u voor 17:00, dan wordt uw smartphone de volgende werkdag geleverd. Indien u na 17:00 bestelt dan kunt u uw smartphone binnen 2 werkdagen verwachten.

Wordt er ook in het weekend geleverd?
Nee, op dit moment worden de pakketjes alleen op doordeweekse dagen geleverd. 
 


 

Retouren

Kan ik mijn smartphone terug sturen?
Bent u toch niet tevreden met uw smartphone? Geen probleem, bij BestMobile is er namelijk sprake van een bedenktijd van 14 dagen. Dit betekent dat u 14 dagen de tijd heeft om uw bestelling naar ons terug te sturen. Uiteraard moet de smartphone dan nog wel in nieuwstaat verkeren. Klik hier om te lezen hoe de retourprocedure precies in zijn werk gaat.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retour stuur?
Nadat het geretourneerde product door ons in ontvangst genomen is en door de retourafdeling is geïnspecteerd, ontvangt u een bevestiging van de retournering via email. Indien er sprake is van een terugbetaling, dan zal deze uiterlijk binnen 14 dagen na retour plaatsvinden, Het geretourneerde product dient dan uiteraard wel in ons bezit te zijn.  


 

Garantie

Ontvang ik een garantiebewijs?
Bij de levering van uw bestelling ontvangt u een factuur, dat tevens geldt als aankoop & garantiebewijs.

Hoe lang heb ik garantie op mijn toestel?
Net als bij iedere andere leverancier leveren wij nieuwe producten met daarop de volledige garantie. Op alle producten zit de normale fabrieksgarantie 2 jaar waar wij een beroep op zullen doen wanneer een product binnen deze garantieperiode gebreken vertoont. Kijk voor meer informatie bij garantie. 


 

Klachten

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Bent u, ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen en hoge eisen aan onze producten en diensten stellen, toch niet helemaal tevreden? Wanneer u een klacht hebt, dan kan u deze via email versturen naar: info@bestmobile.be. We zullen zo snel mogelijk reageren. Uiteraard wordt uw klacht zorgvuldig behandeld en streven we ernaar om tot een passende oplossing te komen. Sowieso horen wij ook uw kritische opmerkingen en tips graag. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening naar onze klanten toe verder verbeteren.