• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

Kan ik met een kredietkaart betalen?
Het is mogelijk om te betalen met een kredietkaart (VISA, Mastercard). Hiervoor worden 2,5% kosten in rekening gebracht. Bestmobile.be slaat uw kredietkaartgegevens niet op.

Waar vind ik de gegevens over mijn bestelling?
Wanneer u ingelogd bent in mijn account krijgt u inzicht in de gegevens van uw bestelling. De inloggegevens krijgt u automatisch toegestuurd wanneer u een bestelling plaatst. Bekijk de bevestigingsmail van uw bestelling om uw gegevens terug te zoeken of vraag uw wachtwoord op via wachtwoord vergeten. Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u invoerde toen u de bestelling plaatste. Wij verwerken alle bestellingen in volgorde van ontvangst. Zodra de betaling bij ons verwerkt werd,, ontvangt u een e-mail met uw track-en-tracé-nummer zodat u uw zending kunt volgen.

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat is er aan de hand?
Een persoonlijk account blijft in principe altijd actief. Hou er bij het resetten van uw account rekening mee dat de gebruikersnaam het e-mailadres is dat u invulde bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe is de garantie op de producten geregeld?
Net als bij iedere andere leverancier leveren wij nieuwe producten met daarop de volledige garantie. Op alle producten zit de normale fabrieksgarantie waar wij een beroep op zullen doen wanneer een product binnen deze garantieperiode gebreken vertoont. Kijk voor meer informatie bij garantie.

Rekenen jullie transportkosten aan?
Ja, voor iedere bestelling in België en Nederland brengen wij afhankelijk van de verzendmethode transportkosten in rekening. Dit € 6,50 per bestelling. Voor de zgn. Same Day Delivery in Nederland is dit €12,50

Hoe lang bedraagt de levertermijn?
Wanneer je voor 17:00 besteld, wordt je product op de volgende dag nog geleverd. Als je na 17:00 besteld, dan is de levertijd 2 dagen. Indien het product niet voorraadig is dan kan de levertijd uitlopen tot maximaal 2 a 3 werkdagen. 95% van onze bestellingen worden binnen het door ons gestelde levertermijn geleverd. Wij bezorgen niet op zondag.

Leveren jullie ook naar Nederland
Ja wij leveren ook naar Nederland. Ook voor een levering naar Nederland bedragen de de verzendkosten  € 6,50 per bestelling. Voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis. Voor de zgn. Same Day Delivery in Nederland is dit €12,50. Als je vanuit Nederland voor 12:00 besteld, wordt jouw bestelling dezelfde avond nog tussen 18:00 en 21:00 uur geleverd(behalve op zondag)

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?
Ja, afhankelijk van de orderstatus is dat mogelijk. Wanneer het product reeds verzonden werd, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren en moet het retour gestuurd worden volgens de retourprocedure. Kosteloos annuleren of wijzigen is dus tot op zekere hoogte mogelijk.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Bent u, ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen en hoge eisen aan onze producten en diensten stellen, toch niet helemaal tevreden? Wanneer u een klacht hebt, dan kan u deze via email versturen naar: info@bestmobile.be. We zullen zo snel mogelijk reageren. Uiteraard wordt uw klacht zorgvuldig behandeld en streven we ernaar om tot een passende oplossing te komen. Sowieso horen wij ook uw kritische opmerkingen en tips graag. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening naar onze klanten toe verder verbeteren.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op een van de volgende manieren. email, Facebook of Twitter. Uiteraard kun je ook gewoon bellen naar: +31 (0) 40 304 10 21